Payment with Klarna
Fri Frakt över 200kr - Snabb Leverans - Säkra Betalningar

Vanliga frågor

Här svarar vi på vanliga frågor som man kan ha som potentiell kund. Detta för att kunna ge er information snabbt och enkelt i butiken samt att minska ärenden för din kundtjänst.


Hur kan jag betala i butiken?

Du kan betala säkert i butiken med kort och Klarna.


Hur lång är leveranstiden?

Vår vanliga leveranstid är mellan 2 - 5 arbetsdagar. OBS! Beställningar som har lagts under helgen skickas tidigast på måndagen veckan efter.


Kan jag ta bort eller ändra i min beställning?

Man kan inte lägga till eller ta bort produkter på en slutförd beställning. Om du önskar att tillägga något, gör du en ny separat order på den eller de varor som är aktuella.

Om du ångrar en eller flera varor i din beställning, erbjuder vi 30 dagars öppet köp. Mer om öppet köp och ångerrätt samt undantag för dessa, kan du läsa mer om här.


Var är min beställning?

Ett mejl med leveransinformation kommer att skickas till dig så snart paketet är på väg. Där hittar du information gällande din leverans och hur du kan spåra ditt paket. Din beställning levereras i första hand direkt till din brevlåda, om inget annat anges. Om paketet inte får plats i din brevlåda så kommer det lämnas utanför din dörr eller levereras till närmaste utlämningsställe. Om det levereras till ombud får du en avisering så fort ditt paket finns att hämta.


Kan jag beställa utanför Sverige?

Ja. Vi levererar till alla EU länder, samt Norge. Välj ditt önskade land för leverans i kassan, så kommer du att se vilka fraktalternativ vi erbjuder. Vi erbjuder fri frakt och fri retur inom EU. Skicka ett mejl till [email protected] om du har några frågor eller besvär med din order.